Met de Hosted VoIP oplossing van Xelion is het mogelijk om altijd en overal te werken. Door de vele standaard functionaliteiten en de uitgebreide mogelijkheden wat betreft devices, kan de telefooncentrale in ieder bedrijf en voor iedere medewerker de optimale oplossing bieden. Door de juiste inrichting te kiezen, kan het beste uit het klant contact worden gehaald. Xelion helpt je op weg om de werkplek te laten voldoen aan de behoefte van de functie.

CALL CENTER MEDEWERKER

De Xelion hosted VoIP centrale heeft een volledig scala aan functies om de klantcontacten van een organisatie optimaal af te handelen. Agents kunnen overal en altijd snel en productief hun werk doen. Supervisors kunnen uitgebreide rapportages maken van de prestaties en bijsturen door de meeluister-meefluister functionaliteit. Daarnaast zijn er vele manieren om de routering te regelen, zoals wachtrijen en belgroepen. Eenmaal de juiste persoon aan de telefoon, is het wel zo handig om direct alle benodigde informatie voor handen te hebben.

Twee handen vrij om direct een gespreksverslag kunnen typen, informatie op te zoeken of met de klant mee kijken, is noodzakelijk voor een call center medewerker. De softphone van Xelion laat een medewerker de gesprekken via de pc afhandelen. Zo kunnen telefoongesprekken gecoördineerd worden via de pc en kunnen aantekeningen direct op de juiste plaats opgeslagen worden.

Kenmerken van een call center omgeving zijn vaak een rumoerige ruimte, ondanks een goede concentratie noodzakelijk is. De vereiste aan een passende headset zijn dan ook goede geluidskwaliteit, geluid onderdrukkende microfoon en een optimaal draagcomfort. De Jabra Engage serie is zo’n serie headsets die de klanttevredenheid verbetert. Zo zijn agents in staat om iedere klant optimaal van dienst te zijn.

BACKOFFICE MEDEWERKER

Waar de call center medewerker de hele dag in contact staat met klanten, worden de medewerkers die gefocust zijn op hun taken en daarbij wel de nodige samenwerking en contacten nodig hebben, onderverdeeld in de backoffice medewerkers. Zij zijn hoogstwaarschijnlijk op kantoor, op locatie of thuis aan het werk achter hun pc. Ook hierbij biedt de softphone een uitkomst.

De Jabra Evolve serie biedt een perfecte aanvulling op deze softphone ervaring. Hiermee kan namelijk het nodige contact worden opgezet, en dankzij de geluidsonderdrukking wordt de concentratiezone verbeterd en de productiviteit vergroot.

ON THE ROAD MEDEWERKER

Dan zijn er nog de medewerkers die veel onderweg zijn. In de auto of in de trein. Op weg van afspraak naar afspraak. Reistijd is eigenlijk zonde van de schaarse tijd, maar noodzakelijk om de functie goed uit te kunnen voeren. Maar door het nieuwe werken en de oplossingen vanuit de cloud, kan van reistijd werktijd worden gemaakt.

Zo is de gehele nieuwe generatie apps van Xelion 7 een compleet verlengstuk van de telefooncentrale. Met functies als bellen, doorverbinden, chatten, sms’en, maar ook beschikbaarheid, agenda en uiteraard toegang tot het uitgebreide adresboek, kan er onderweg even goed gewerkt worden als op kantoor. Alle informatie is voorhanden, alle benodigde functies beschikbaar.

De nieuwe Jabra Evolve 65t is ontworpen als ’s wereld eerste UC-gecertificeerde, echte draadloze oordopjes. Met eigenschappen als professioneel geluid met 4 microfoons, batterijduur tot 15 uur en de eliminatie van achtergrondgeluid, is dit een perfecte hardware oplossing voor de ‘on the road’ medewerker. In combinatie met de mobiele app wordt ook deze ‘werkplek’ perfect geoptimaliseerd.

MAXIMAAL WERKCOMFORT

Met de juiste telefooncentrale en de juiste hardware apparaten wordt het klantcontact geoptimaliseerd en het werkcomfort gemaximaliseerd. De headsets van Jabra zijn gecertificeerd op het Hosted Voice platform van Xelion. Xelion heeft de producten van Jabra nauw geïntegreerd en de producten een integraal onderdeel van de totaaloplossing gemaakt. En dat zorgt ervoor dat er voor iedere medewerker een perfecte oplossing gerealiseerd kan worden.

Altijd bereikbaar voor advies

Jouw klanten doen waarschijnlijk zaken met jou omdat jij functioneert als verlengstuk van hun bedrijf. Op diezelfde manier willen wij een verlengstuk zijn van jouw bedrijf. We willen het voor jou makkelijk maken om je volledig te focussen op het advies aan de eindklant. Alle gedoe en regelwerk nemen wij uit handen, of het nu gaat om het aanvragen van een offerte, provisioning of het maken van de factuur. En mocht je toch een vraag hebben, dan kun je ons altijd bellen. Je krijgt dan meteen iemand aan de lijn die antwoord kan geven op jouw vragen. Wil je de proef op de som nemen? Meld je dan nu ook aan

← En dit is nog niet eens alles…

→ Xelion: APIs paradepaardje van het platform