Xelion heeft koppeling met BaseNet

Xelion heeft sinds kort een koppeling met Basenet. Basenet is het meest gebruikte en complete systeem binnen de advocatuur. Xelion gebruikers genieten van een integratie met BaseNet via het Ringdesk Platform. Deze integratie is een dienst is van Ringdesk, specialist in telefoon integraties voor CRM vendoren.
Gebruikers maken een account op Ringdesk.com en kunnen hier de toegang gegevens van hun Xelion telefooncentrale opgeven zodat deze vanuit BaseNet kan worden aangestuurd. Voor deze functionaliteit worden door BaseNet geen kosten gerekend. Gebruikers hebben wel een abonnement bij Ringdesk nodig.

Functionaliteit

– Inkomende gesprekken worden gesignaleerd binnen uw BaseNet omgeving;
– BaseNet maakt automatisch een Call-Event (gespreksnotitie) aan;
– Het telefoon nummer wordt herkend binnen BaseNet (indien aanwezig);
– Automatisch werktijd verantwoording binnen BaseNet;
– Loggen van gesprekken in BaseNet;
– Direct uitbellen vanuit BaseNet;

Stuur een email naar info@ringdesk.com voor vragen en/of implementatie.
De implementatie kan op afstand en duurt ongeveer een uur.
Note:
– De integratie vereist een aantal API credentials van uw Xelion omgeving;
– Binnen BaseNet dient u rechten te hebben om bedrijfsinstellingen te wijzigen;