Cloud Distributie lanceert retrocampagne om betaalbare Telecom-diensten te belichten
Cloud Distributie start in april met een opvallende retrocampagne om het scherp geprijsde dienstenassortiment onder de aandacht te brengen. De campagne grijpt terug naar de jaren ’70 en is bedoeld om ICT-partners te laten zien dat slimme telecomdiensten niet duur hoeven te zijn.
Met deze nieuwe campagne wil Cloud Distributie benadrukken dat het altijd al inzet op transparante inkoop en scherpe tarieven – en dat keuzevrijheid en marge maken ook anno nu perfect samen kunnen gaan. De visuele stijl van de campagne brengt kijkers terug naar de tijd van oranje telefoons, View-Masters en autotelefoons. Onder de noemer “Slimme marges sinds de jaren ’70” worden populaire diensten zoals 3CX, Xelion en Dstny UCaaS, glasvezel van KPN, Glaspoort, Eurofiber en mobiele abonnementen van Odido Wholesale op een nostalgische maar eigentijdse manier gepresenteerd.
De retrocampagne is ontwikkeld in samenwerking met een creatief team gespecialiseerd in ICT-marketing.
“We willen lokale ICT-partners op een frisse manier laten zien dat ze bij ons niet alleen keuzevrijheid hebben, maar ook écht marge kunnen maken op laaggeprijsde diensten,” aldus het team van Cloud Distributie. “In een markt vol grijze marges en grote partijen is het tijd voor iets kleurrijkers én eerlijkers.”
De beelden en video’s van de campagne zijn geproduceerd in de kenmerkende stijl van de jaren ’70, met warme kleuren, vintage props en herkenbare situaties – zoals de iconische View-Master die nu symbool staat voor de keuzemogelijkheden binnen het platform van Cloud Distributie.
De campagne wordt de komende maanden uitgerold via LinkedIn, e-mail, out-of-home visuals voor events én via de FLUX-partnerportal.
De campagne wordt uitgerold in digitale media zoals LinkedIN.



