Dag 1: Je doelgroep bepalen en diensten kiezen
Het is zover! We gaan beginnen. Het is tijd voor de eerste stap voor het lanceren van jouw telecom merk. We gaan in 7 dagen je eerste telefoon centrale opleveren.
Stap voor stap gaan wij je hierbij helpen.
Wij gaan je helpen om perfecte telecom dienstverlening te leveren MET hoge marges. Naast heel veel leveranciers zijn er ook aardig wat keuzemogelijkheden. Wij staan voor keuzevrijheid. Ieder met hun voor- en nadelen en eigen kostenplaatje. Welke oplossingen passen het beste bij jouw klanten? Om een idee te geven van de keuzes, zetten we de zes belangrijkste op een rij.
1. Telefoon centrale van Dstny UCaaS
Als IT Leverancier wil je jouw klanten een telefonie oplossing bieden die indruk maakt.
Dstny UCaaS is meer dan alleen telefonie. UCaaS brengt vaste nummers op Odido mobiel, koppelt je CRM en Microsoft Teams.
Stuur een SMS, of integreer met Facebook, Twitter of je website. Krijg rapportages via analytics en dat alles samen in één dashboard.
Overal, altijd en op elk toestel beschikbaar met Dstny UCaaS.
2. Telefoon centrale van 3CX
- en 3CX hosted telefooncentrale inclusief trunk zonder gedoe, waarbij je zelf de controle houdt. De meeste gehoste telefooncentrales vergen nogal wat kennis om op te starten. Wij doen dat anders. Host bij ons en wij dragen zorg voor de basis installatie van 3CX en de configuratie van de trunk.
Jij kan direct beginnen met het aanmaken van de gebruikers en bijvoorbeeld een digitale receptioniste. Bovendien koop je de gehoste 3CX telefooncentrale inclusief trunk in voor maar een fractie van de prijs van vergelijkbare oplossingen.
3. Telefoon centrale van Xelion
Met Xelion biedt jij als ICT leverancier een geavanceerde cloud-gebaseerde telefooncentrale, volledig ontworpen en ontwikkeld in Nederland. Deze Xelion-telefooncentrale is een uitstekend voorbeeld van efficiëntie, omdat het niet alleen de standaard IP-telefoonfuncties bevat, maar ook naadloze integratie met communicatiekanalen zoals WhatsApp for Business, Webchat en SMS mogelijk maakt.
Xelion maakt het mogelijk om diverse communicatiemiddelen te centraliseren in één telefooncentrale, wat de workflow optimaliseert. Dankzij de alles-in-één gebruikerslicentie van Xelion kun je oproepen plaatsen en ontvangen via het apparaat van jouw keuze, wat zorgt voor flexibiliteit en gebruiksgemak.
4. Bellen via Microsoft Teams
’s Werelds gemakkelijkste manier om te bellen met Microsoft Teams. Binnen 15 minuten bellen met Teams via een volledig geautomatiseerd portaal. Zelfs zonder ¨Teams Phone Standard license¨ af te nemen bij Microsoft! Bestaande nummers, routing en callcenter functionaliteit kunnen in het telefoonsysteem worden geconfigureerd en direct vanuit Microsoft Teams worden gebruikt. Medewerkers kunnen zo eenvoudig bellen met Teams. Op elk apparaat, waar ze ook zijn.
5. Vast Mobiel integratie
Met Vast Mobiel (VaMo) Wholesale ben jij klanteigenaar en factureer jij zelf je eigen klanten.
Met vast-mobiel integratie wordt je mobiele toestel verbonden met de telefooncentrale van het kantoor. Door de integratie van het vaste met het mobiele telefoonnetwerk bent je altijd bereikbaar. Overal bellen en gebeld worden en toegang tot de zakelijke telefonie zoals je gewend bent: op kantoor, thuis, onderweg of op zakenreis.
6. Internet verbindingen leveren
Als onafhankelijke Internet Service Provider lever jij zakelijk internet in partnership met de volgende netwerkleveranciers. Eurofiber, Glaspoort, Odido en Ziggo. Alle diensten zijn te leveren met redundantie over elk type netwerk (Fiber, Radio, Koper, DWDM, 4G… etc). Lever voor iedere situatie een oplossing met onze xDSL, FttH of FttB Fiber verbindingen.
Genoeg mogelijkheden en diensten om ook jouw klanten van dienst te zijn. Maar welke diensten passen het beste bij jouw huidige of nieuwe klanten?
Welke diensten wil jij leveren aan je klanten?
- UCaaS telefoon centrale
- 3CX centrale
- Xelion centrale
- Bellen via Teams
- Vast Mobiel
- Internet verbindingen
Dat was het voor vandaag. Dit was de eerste dag in een reeks van 7. Vergeet niet de diensten die jij wilt gaan leveren op te schrijven. Morgen gaan we het hebben over het bepalen van de verkoop prijzen van deze diensten en de beltarieven.