Dstny UCaaS
Als IT Leverancier wil je jouw klanten een telefonie oplossing bieden die indruk maakt.
Dstny UCaaS is meer dan alleen telefonie. UCaaS brengt vaste nummers op Odido mobiel, koppelt je CRM en Microsoft Teams.
Stuur een SMS, of integreer met Facebook, Twitter of je website. Krijg rapportages via analytics en dat alles samen in één dashboard.
Overal, altijd en op elk toestel beschikbaar met Dstny UCaaS.
Ontdek de kracht van UCaaS
Het unieke Dstny UCaaS communicatieplatform wordt al sinds 2006 ontwikkeld (Telepo) en bevat alle mogelijke telefonie toepassingen waar bedrijven en organisaties behoefte aan hebben. Van gewoon bellen met een vast toestel, via Microsoft Teams of Odido mobiel. Dstny UCaaS werkt met vaste toestellen, handsets, softphones en iPhone/Android en heeft voor iedere gebruiker meerwaarde, van standaard gebruiker en receptioniste tot callcenter agent.
Dstny UCaas is Mobile first
Door een unieke samenwerking met Odido zakelijk krijgen jouw klanten volledige vrijheid en worden ze overal bereikbaar op elk apparaat.
Onbeperkt bellen met Dstny UCaaS
Onbeperkt bellen in de EU zonder extra kosten voor alle gebruikers met de vast-mobiel integratie met Odido zakelijk.
DSTNY UCAAS IS JOUW…
Service Management Portal. De Service Management Portal (SMP) geeft Cloud Distributie partners op verschillende lagen uitgebreide beheermogelijkheden. In de SMP kunnen zelfs complexe behoeften eenvoudig en snel ingevuld worden voor klanten.
Dstny UCaaS Odido vast op mobiel
FMC via het Odido portfolio geeft u de connectiviteit die nodig is om uw werknemers echte mobiliteit te bieden. Zonder dit zouden uw vaste nummer en uw mobiele nummer twee stand-alone verbindingen zijn. Mensen die naar je mobiele telefoon bellen, zullen niet weten dat je misschien bezig bent met een ander gesprek op je vaste nummer, of andersom. Met FMC kunt u zowel een Odido mobiel nummer als een vast nummer tegelijk op de centrale aansluiten. Ze zullen allebei overgaan, ongeacht welk nummer werd gebeld, en beiden zullen weten wat uw werkelijke lijnstatus en aanwezigheid is.
Dstny UCaaS app voor iOS en Android
De mobiele telefoon wordt steeds belangrijker, zowel in ons privéleven als op het werk. Met de mobiele app van Dstny krijg je echte mobiliteit zonder in te boeten aan kwaliteit. Onze app bevat ons volledige Zakelijke Telefoonsysteem en geeft je alle functies die je nodig hebt om de hele dag verbonden te blijven, waar je ook bent.
ConnectMe is de webclient voor Dstny UCaaS
ConnectMe is ons webgebaseerde communicatieplatform, ontworpen om de werkdag voor elke gebruiker gemakkelijk te maken. Maak op een gebruiksvriendelijke en leuke manier contact met collega’s, klanten en partners, rechtstreeks in uw browser. Omdat het webgebaseerd is, is er geen installatie nodig en zorg je ervoor dat de gebruiker altijd met de nieuwste versie werkt.
Microsoft Teams koppelen aan Dstny UCaaS
Onze Teams-integratieservice is direct beschikbaar in de native Teams-omgeving van de eindgebruiker. Deze service zorgt voor eenvoudig beheer met betrekking tot algemene instellingen, zoals nummerherkenning, in- en uitloggen bij groepen, terwijl tegelijkertijd de aanwezigheid tussen de mobiele app/softphone en teams wordt gesynchroniseerd.
CRM of ERP integratie met Dstny UCaaS
oor gebruik te maken van het door Dstny ontwikkelde innovatieve platform kunnen wij jouw CRM- of ERP-software (afhankelijk van het pakket) naadloos koppelen met de Dstny UCaaS telefonieomgeving. Met deze integratiemogelijkheden worden bijvoorbeeld bij binnenkomende gesprekken direct de juiste naam, nummers en klantgegevens getoond vanuit je CRM- of ERP-pakket. Met deze functionaliteit kan je gepersonaliseerd de telefoon opnemen en is het zoeken naar de juiste klantgegevens verleden tijd. Klanttevredenheid neemt aanzienlijk toe zonder extra inspanning! Benieuwd naar welke CRM- of ERP-pakketten wij kunnen integreren?
Analytics in Dstny UCaaS, wat is er nu aan de hand?
Hoe presteert het bedrijf op dit moment? Hoeveel klanten wachten in de wachtrijen? Hoeveel oproepen worden er gemist? Hoeveel agenten zijn ingelogd en beschikbaar? Het is informatie zoals deze die bedrijven echt kan helpen hun klantervaring en efficiëntie te verbeteren en uit te blinken. Met dashboards, die realtime data tonen, is dit eenvoudig te overzien en te beheren. Met onze diensten kun je zelfs dashboards extern delen of weergeven via een Chromecast.