SIP Trunk

Beschikt je klant over een eigen IP-telefooncentrale of Microsoft Teams en wil je die koppelen aan je eigen VoIP diensten? Dat kan! Zo’n verbinding noemen we een SIP trunk.

Hierdoor kan je klant bellen met zijn eigen telefoon centrale of via Teams. Als je klant meerdere vestigingen heeft, koppel je deze met een VoIP Trunk eenvoudig aan elkaar. Omdat alle vestigingen zich dankzij deze koppeling dan in één telefonienetwerk bevinden, gelden alle telefoongesprekken tussen verschillende vestigingen vervolgens als interne gesprekken.

SIP Trunk, de VoIP telefoonlijn op eigen centrale of Microsoft Teams.

De meeste moderne telefooncentrales kunnen worden voorzien van een SIP-trunk. Door een SIP Trunk in de huidige telefooncentrale te plaatsen belt je klant stukken goedkoper. Of je klant nu een Gigaset, Avaya, Mitel, Cisco of Yeastar heeft: ze werken allemaal via jouw eigen SIP Trunk. Onze trunks zijn verdeeld over drie data centers in Europa. Dit zorgt voor de hoogste betrouwbaarheid en zekerheid.

Betrouwbaar

Onze trunks zijn verdeeld over drie data centers in Europa. Dit zorgt voor de hoogste betrouwbaarheid en zekerheid.

Security mag geen optie zijn

Veel telecombedrijven doen security ‘er maar bij, en bij de operators is weinig kennis en kunde is van security. Nu zijn de security oplossingen binnen Cloud Distributie ingebouwd in de diensten of ze kunnen als add-on worden ingekocht door partners.

Security mag geen optie zijn

Veel telecombedrijven doen security ‘er maar bij, en bij de operators is weinig kennis en kunde is van security. Nu zijn de security oplossingen binnen Cloud Distributie ingebouwd in de diensten of ze kunnen als add-on worden ingekocht door partners. “Wat wij onze partners aanbieden zijn security-oplossingen die aangepast zijn aan de communicatieplatformen die hun klanten gebruiken en waarin wij onze expertise op het vlak van implementatie en support ten dienste stellen van onze partners.

SIP Trunk

Intrusion Detection Systeem (IDS)

Het Intrusion Detection Systeem (IDS) kijkt naar het nominale verbruik en vergelijkt dit met het actuele verkeer. Wanneer dit sterk afwijkt van uw nominale verkeer grijpt ons IDS-systeem in.

SIP Trunk

Maximaal gelijktijdig uitgaande gesprekken

Standaard staat het maximaal aantal uitgaande gesprekken op 10. Wanneer u denkt dat uw klant meer dan dit nodig heeft kunt u dit hier aanpassen. 

SIP Trunk

Gecertificeerd

Onze SIP trunk is gecertificeerd door veel pbx leveranciers. De Flux trunk is de enige 3CX en Xelion SIP-Trunk waarbij je alles zelf kunt regelen. Van klanten aanmaken tot opzeggen. Gebruik de Cloud Distributie portal Flux om je SIP Trunks in te stellen, te configureren en te beheren. 

SIP Trunk

Beheer en controleer inkomende gesprekken

De mogelijkheid om je klanten te bellen is belangrijk, maar gebeld kunnen worden is wellicht nog belangrijker. De Flux trunk voorziet je van de juiste Geografische en nationale telefoonnummers. Heb je al telefoonnummers? Die porteer je gemakkelijk zelf naar ons platform. Vraag nummers direct aan in de Cloud Distributie portal Flux.

Nu beginnen

Ben jij klaar om telecom diensten te gaan leveren?